05. 12. 2022 dm drogerie markt

dm už po siedmykrát najdôveryhodnejšia značka v kategórii drogérie

Už po siedmykrát si spoločnosť dm drogerie markt v ankete Dôveryhodné značky roku 2022 zvolili spotrebitelia za najdôveryhodnejšiu značku v kategórii drogérie. Reprezentatívna vzorka slovenských spotrebiteľov tento rok hodnotila viac ako 650 značiek v 74 kategóriách, ktoré boli zaradené do prieskumu najmä na základe výsledkov predaja, pričom oproti predchádzajúcemu ročníku pribudli nové kategórie, ako napríklad Dodávatelia energií, Kotly a bojlery či Krby a krbové kachle. Ocenenie si za dm prebral na slávnostnom galavečeri, ktorý sa uskutočnil 1. decembra, Juraj Pronaj, skupinový vedúci Omni Channel Retailing | Marketing a nákup.

„Veľmi nás teší, že naši zákazníci oceňujú náš neustály rozvoj a zlepšovanie kvality nami ponúkaných produktov a služieb, ako aj udržateľné a zodpovedné podnikanie, ktoré je neodmysliteľnou súčasťou filozofie dm. Získané ocenenie je pre nás, tak ako vždy, veľkou výzvou, aby sme dôveru svojich zákazníkov nesklamali a pokračovali v neustálom napredovaní,“ povedal Juraj Pronaj, skupinový vedúci Omni Channel Retailing – Marketing a nákup spoločnosti dm drogerie markt.

Marketingový program Dôveryhodné značky je najrozsiahlejšou nezávislou anketou zameranou na spotrebiteľskú dôveru značiek na Slovensku. Uskutočnila ju nezávislá výskumná agentúra NielsenIQ a zapojilo sa do nej až 2 000 respondentov.

Reprezentatívna vzorka slovenských spotrebiteľov hodnotila v 74 kategóriách vyše 650 značiek, ktoré boli zaradené do prieskumu hlavne na základe výsledkov predaja. Spoločnosti, ktorých značky spotrebitelia zvolili za najdôveryhodnejšie, majú možnosť počas jedného roka využívať logo Najdôveryhodnejšia značka pri propagácii, a to na obaloch alebo v marketingových kampaniach.