O spoločnosti
O2 prišlo na trh vo februári 2007 ako tretí operátor. Od začiatku svojho pôsobenia prináša revolučné riešenia, otvorenú komunikáciu a férovosť pre všetkých zákazníkov bez rozdielu. S jednoduchým portfóliom produktov sa snaží systematicky meniť pravidlá mobilnej komunikácie. Hodnoty férovosti, jednoduchosti a transparentnosti sú hodnotami, ktoré by podľa O2 mali presahovať aj oblasť podnikania, a preto sa ich snaží presadzovať aj celospoločensky. Patria medzi najobľúbenejších zamestnávateľov a angažujú sa prostredníctvom Férovej Nadácie aj v oblasti spoločenskej zodpovednosti. Pravidelne získavajú ocenenie Operátor roka v nezávislej zákazníckej ankete. Sú nositeľom certifikátu kvality QMS podľa normy ISO 9001, čo zaručuje vysokú úroveň kvality poskytovaných služieb a ich neustále zlepšovanie.