30. 03. 2020 Slovak Telekom

Telekom motivuje ľudí, aby zostali doma. Zákazníkom ponúka niekoľko benefitov

Telekom chce ľuďom pripomínať, aby počas mimoriadnej situácie s koronavírusom zostali doma a správali sa zodpovedne. Spoločnosť preto nielen symbolicky zmenila názov svojej siete, ale svojím zákazníkom ponúka aj niekoľko špeciálnych benefitov.

Zmenený názov mobilnej siete

Zákazníci operátora si v uplynulých dňoch našli na displejoch svojich telefónov zmenený názov siete – ten obsahuje miesto pôvodného „Telekom SK“ výzvu „T-Zostante doma“.  Telekom chce takto symbolicky ľudom pripomenúť, aby rešpektovali preventívne opatrenia a správali sa zodpovedne. A čo je v súčasnej situácii najdôležitejšie, aby zostali doma a vyhýbali sa tak osobnému kontaktu s ďalšími ľuďmi a radšej spolu komunikovali cez mobilnú sieť, ktorá je na to určená.

Neobmedzené dáta i nástroj na tímovú spoluprácu

Slovak Telekom pripravil pre svojich zákazníkov v období koronavírusu aj niekoľko benefitov. Zákazníkom s vybranými paušálmi ponúkne aj počas apríla nekonečné množstvo dát, ktoré môžu využiť na vzdelávanie, prácu alebo trávenie voľného času v pohodlí domova. Spoločnosť tiež svojim zákazníkom automaticky sprístupnila množstvo detských, filmových i lifestylových TV kanálov, ale aj niekoľko filmov zdarma v službe Magio GO.  Firemným zákazníkom poskytla spoločnosť Telekom na 6 mesiacov zdarma Microsoft Teams Cloud Solutions, užitočný nástroj na tímovú spoluprácu aj pri práci z domova.

Pomoc pre mladých, učiteľov aj nepočujúcich

Telekom sa rozhodol pomáhať nielen svojím zákazníkom, ale všetkým, ktorí pomoc v ťažkých časoch potrebujú. V reakcii na súčasnú situáciu zriadil pre Výskumný ústav detskej psychológie a patopsychológie bezplatnú krízovú Zelenú linku na čísle 0800 864 883. Spoločnosť tiež zaviedla bezplatné hovory na viac ako 50 čísel úradov verejného zdravotníctva, ktoré obyvateľom Slovenska poskytnú aktuálne informácie a odporúčania v súvislosti s koronavírusom. Vzhľadom na mimoriadnu situáciu vyšiel Telekom v ústrety aj sluchovo znevýhodneným ľuďom – online tlmočenie pre nepočujúcich je v súčasnosti k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

Špeciálnym príspevkom podporil operátor aj internetovú linku dôvery pre mladých IPčko, v ktorej psychológovia pomáhajú anonymne prostredníctvom chatu a e-mailu mladým ľuďom riešiť ich problémy. Svoju pomoc Telekom nasmeroval aj na pedagógov, ktorí museli prakticky zo dňa na deň prejsť na vyučovanie na diaľku. Ako hlavný partner preto podporil Inšpiratívne webináre pre učiteľov, ktoré organizujú Komenského inštitút a Učiteľ Slovenska. Pomocou online školení môžu pedagógovia zdieľať svoje nápady, ako efektívne pristupovať k online vyučovaniu pomocou internetu.

×

Už odchádzate?

NESTRAŤTE S NAMI SPOJENIE

Na email vám budeme posielať inšpiratívne
novinky či informácie o aktuálnych výzvach.