28. 06. 2018 Zodpovedné podnikanie

VÚB banka: Našich klientov počúvame a plníme ich priania

Do procesu zlepšovania svojich služieb zapája VÚB banka aj svojich klientov.

Zmyslom inovácií je zjednodušiť klientovi život a priniesť mu služby, ktoré budú pre neho užitočné. Práve klient je ten, kto najlepšie vie, čo mu napríklad pri používaní aplikácie Mobile Banking, chýba. Preto väčšina vylepšení vzišla práve z pripomienok jej užívateľov.

Keďže VÚB banka dbá na zvyšujúce sa požiadavky svojich klientov a rešpektuje ich náročnosť v súčasnej rýchlej dobe, pozitívny vzťah s klientmi udržiava aj riešeniami, ktoré navrhujú samotní klienti. Inak tomu nie je ani pri mobilnej aplikácii Mobile Banking, ktorá vďaka podnetom jej užívateľov neustále prináša novinky a zlepšenia.

„Vo VÚB sa budeme zameriavať na postupnú aplikáciu požiadaviek od klientov, pretože si uvedomujeme, že to je správna cesta, ako spraviť z aplikácie VÚB Mobil Banking ideálny nástroj na správu financií. Chceme, aby v aplikácii boli všetky užitočné nástroje, ktoré zákazníci najčastejšie používajú, počúvame a sledujeme ich požiadavky a postupne ich do aplikácie pridávame ”, uviedla Natália Krištínová, riaditeľka pre mobilné bankovníctvo VÚB.

Klienti môžu nápady na vylepšenia aplikácie posielať na e-mailovú adresu mobile@vub.sk. VÚB banka podnety pravidelne registruje a aj na základe nich pripravuje ďalšie vylepšenia. Tak pribudli v poslednej verzii aplikácie napríklad funkcie ako Obľúbený účet, Zmena zobrazenia IBAN čísla účtu, Zoznam kontaktných údajov a niekoľko ďalších.

Dôkazom zapájania klientov do zdokonalení aplikácie je aj aktivita VÚB banky, vďaka ktorej si na www.vub.sk/mobil-banking môžu všetci užívatelia Mobile Bankingu vybrať jeden z troch ponúkaných návrhov na zlepšenie aplikácie. Ten najžiadanejší sa napokon dostane do najbližšej aktualizácie aplikácie.

Klienti VÚB si môžu zvoliť z týchto troch vylepšení aplikácie: Google pay, Výber z bankomatu mobilom či Aplikácia pre inteligentné hodinky. VÚB banka motivuje svojich klientov do zapojenia sa aj súťažou o špičkový smartfón iPhone X alebo Samsung Galaxy s9+. Ide o prvú formu takejto spolupráce s užívateľmi, no VÚB banka rozmýšľa nad jej opakovaním aj v budúcnosti.

Kto sme

Vytvárame silné a zmysluplné spojenia medzi firemným, občianskym a verejným sektorom v našich troch strategických témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní. V nich si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme.


Nadácia Pontis
Zelinárska 2
821 08 Bratislava


tel.: (421 2) 5710 8111


×

Už odchádzate?

NESTRAŤTE S NAMI SPOJENIE

Na email vám budeme posielať inšpiratívne
novinky či informácie o aktuálnych výzvach.