07. 05. 2020 Deutsche Telekom Systems Solutions Slovakia

Ako spojiť kolegov v čase karantény? Funguje kampaň na sociálnych sieťach

Home office sa v roku 2020 stal zodpovednou možnosťou práce a nie benefitom, ako to bolo pred vypuknutím pandémie. V T-Systems Slovakia vymenili prostredie firmy za svoje domovy, odkiaľ pracujú už dlhšiu dobu. Práca z domu na dennej báze však naberá iné rozmery, ak musí v jednej domácnosti fungovať celá rodina – pracujúci rodičia a školopovinné deti. Preto vymysleli kampaň pre všetkých kolegov aj nekolegov.

Jedným zo spôsobov, ako uľahčiť a spríjemniť toto obdobie zamestnancom, sme našli v kampani #TFROMHOME. Rôzne akcie a eventy sú prirodzenou súčasťou benefitov, ktoré naša firma ponúka. V dnešnej situácii sme, žiaľ, museli množstvo z nich presunúť na iné termíny. Rozhodli sme sa však reagovať na zmeny a pre kolegov aj širokú verejnosť sme naše aktivity zdigitalizovali do programu na našich sociálnych sieťach, ktoré spája spoločný názov #TFROMHOME,” približuje kampaň Juraj Probala, vedúci komunikácie a PR T-Systems Slovakia.

Osobnejšie výzvy

Aktivity prebiehajú na Facebooku a Instagrame našej spoločnosti každý deň od piatka 20. marca 2020. Niektoré sú primárne určené pre zamestnancov firmy – výzvy a súťaže.

„Snažíme sa nimi spájať kolegov a šíriť našu firemnú kultúru. Prostredníctvom týchto výziev si kolegovia navzájom ukazujú trošku svojho súkromia, je to preto osobnejšie a tých najlepších čaká aj výhra,” opisuje J. Probala.

Rovnako je osobnou aktivitou live cooking, v ktorej svoje kuchyne a gastro zručnosti odhaľujú ľudia z firmy.

Bol som veľmi milo prekvapený, ako rýchlo naša firma zareagovala na neľahkú situáciu a vymyslela pre nás nové veci, aby bola práca z domu príjemnejšia. Aj takéto maličkosti nás spájajú a uvedomujeme si aj doma, že sme na jednej T-lodi,” zhodnotil Stanislav Dobrotka, ktorému sa podarilo vyhrať hneď prvú výzvu na Facebooku T-Systems Slovakia.

Piatkové koncerty pre všetkých

Každá aktivita, ktorú v rámci #TFROMHOME prinášame, je jedinečná. Napriek tomu sa zakaždým rovnako teším, keď môžem vidieť u ľudí pozitívne ohlasy, zdieľanie a zapájanie sa do jednotlivých výziev. Napríklad v rámci fotosúťaží sa častokrát pristihnem, že si prajem, aby vyhrala konkrétna fotografia a som vždy zvedavá, koľko like-ov od ľudí konkrétny záber získa,” prezradila Katarína Miklošová, komunikačná špecialistka spoločnosti, ktorá sa spolupodieľa na kampani.

Širokú verejnosť vie kampaň zaujať práve pre jedinečnosť zloženia programu na sociálnych sieťach. Pre rodičov s deťmi ponúkajú špeciálny zábavno-vzdelávací program. Každý týždeň má priestor na sociálnych sieťach aj zdravý životný štýl. V utorky do programu zaradili LIVE vysielanie talkshow so zaujímavými hosťami, s ktorými sa rozprávajú na aktuálne témy – pozvanie prijal filmový kritik Peter Konečný či moderátor a zabávač Andrej Bičan. Piatky sú určené pre zábavu a relax – doposiaľ šlo o koncerty Mariána Čekovského, kapiel Smola a hrušky, Komajota, Štefan Štec a kapela Fajta, Lukáš Adamec, Nocadeň, Peter Cmorik Band.

M. Čekovský
Komajota

Udržať work-life balance

Kampaňou chceme kolegom ukázať, že nám na nich záleží a naša firemná kultúra neupadá ani v týchto časoch, keď sme všetci doma. Veríme, že im pripravený program prinesie radosť do domácností a udrží ich work-life balance, ktorý je dôležitý aj počas home office,” hovorí Juraj Probala.

×

Už odchádzate?

NESTRAŤTE S NAMI SPOJENIE

Na email vám budeme posielať inšpiratívne
novinky či informácie o aktuálnych výzvach.