TCHIBO sa systematicky snaží o udržateľnú budúcnosť
Ako veľká medzinárodná firma, ktorá pôsobí v oblasti rýchlo obrátkového spotrebného tovaru a maloobchodu, si je Tchibo vedomé svojej zodpovednosti voči ľuďom i životnému prostrediu. Preto je trvalá udržateľnosť neoddeliteľnou súčasťou firemnej stratégie už od roku 2006.
Jedným z faktorov, ktoré znečisťujú našu planétu, je plastový odpad. V Tchibo sa okrem iného zamerali aj na túto tému a našli spôsob, ako podporiť elimináciu plastového odpadu vo svetových moriach. Zo zdanlivo nepoužiteľného odpadu vytvárajú niečo nové.
Príkladom je špeciálna limitovaná kolekcia s názvom Fitness móda z recyklovaných materiálov, ktorá je dostupná v e-shope www.tchibo.sk a v kamenných obchodoch v priebehu júna. Tchibo pri nej rozmýšľa o fitness oblečení úplne novým spôsobom. Využili napríklad regenerovaný nylon ECONYL, ktorý kompletne celý pochádza z nylonového odpadu, ako sú rybárske siete v oceánoch. V Tchibo pracovali aj s inými vláknami, napríklad s tými vyrobenými z recyklovaných PET fliaš.
Recyklácia je pre Tchibo viac než aktuálny trend. Tým, že šetrí cenné zdroje, prispieva k ochrane životného prostredia.