Heineken Slovensko

Kontaktná osoba:

Helena Windisch Corporate Relations Manager

217 746 €

investície do komunity

600

zamestnancov

Člen BLF

2011 2025

Podiel žien vo vedení spoločnosti

16.6%

Podiel firemných dobrovoľníkov

20%

CSR/ESG Report

prejsť na dokument

Etický kódex

prejsť na dokument

Environmentálna certifikácia

Viac info

Iniciatívy a aktivity

O spoločnosti Heineken

Heineken Slovensko je viac ako 18 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu. Heineken Slovensko a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – HEINEKEN N.V. HEINEKEN na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú pivnú značku Zlatý Bažant. Od roku 2015 sa HEINEKEN Slovensko stal výrobcom najpredávanejšieho cideru na svete, značky Strongbow. Heineken je súčasťou neziskovej organizácie – Správca zálohového systému, ktorá vytvára, financuje a koordinuje fungovanie zálohového systému na Slovensku. Zároveň je aj jedným z prvých členov platformy Circular Slovakia, ktorá vznikla na Ministerstve životného prostredia a má za cieľ naštartovať a rozvíjať obehové hospodárstvo na Slovensku.

Hlavné témy CSR/ESG

✓ Uhlíková netralita

✓ Rozumná konzumácia alkoholu

✓ Spoločenská udržateľnosť

Naše ocenenia

Via Bona Slovakia 2015

Zodpovedná veľká firma

Zamestnávateľ ústretový k rodine 2012

Best Employer 2011

Aktuality spoločnosti Heineken

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko spúšťa novú výzvu na komunitný grantový program TU SME DOMA

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko spúšťa novú výzvu na komunitný grantový program TU SME DOMA

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko spustila v spolupráci s Nitrianskou komunitnou nadáciou a mestom Hurbanovo novú grantovú výzvu TU SME DOMA. Cieľom...

26. 03. 2024
Spoločnosť HEINEKEN Slovensko predstavila svoju novú udržateľnú stratégiu

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko predstavila svoju novú udržateľnú stratégiu

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko, ako líder na slovenskom pivnom trhu, dlhodobo orientuje svoje podnikanie smerom k trvalej udržateľnosti. Už niekoľko rokov...

01. 06. 2021
HEINEKEN Slovensko podáva pomocnú ruku HORECA segmentu pri aktuálnom otváraní prevádzok

HEINEKEN Slovensko podáva pomocnú ruku HORECA segmentu pri aktuálnom otváraní prevádzok

HEINEKEN Slovensko podporuje zasiahnutý segment HORECA od začiatku pandémie COVID-19. Počas aktuálnej jarnej sezóny, spojenej s otvorením prevádzok v rámci...

26. 04. 2021
Spoločnosť HEINEKEN sa celosvetovo zaviazala k uhlíkovej neutralite do roku 2040

Spoločnosť HEINEKEN sa celosvetovo zaviazala k uhlíkovej neutralite do roku 2040

Spoločnosť HEINEKEN sa v rámci svojej globálnej stratégie zaviazala k uhlíkovej neutralite vo výrobe do roku 2030 a v celom...

22. 04. 2021
Heineken lišiacky upozorňuje v novej kampani na vážny spoločenský problém

Heineken lišiacky upozorňuje v novej kampani na vážny spoločenský problém

Lišiak zo sadu sa rozhodol upozorniť na…

13. 08. 2019
Heineken Slovensko podniká zodpovedne a s ohľadom na trvalú udržateľnosť

Heineken Slovensko podniká zodpovedne a s ohľadom na trvalú udržateľnosť

Poslaním spoločnosti Heineken Slovensko je vyrábať vysokokvalitné značky piva a cideru a prinášať tak spotrebiteľom jedinečný zážitok.

03. 05. 2018
Záujem o vzdelávanie o pive rastie

Záujem o vzdelávanie o pive rastie

Oblasť pivného someliérstva sa v slovenskej gastronómii stáva čoraz atraktívnejšou témou. Spoločnosť HEINEKEN Slovensko sa vzdelávaniu o pive venuje dlhodobo,...

31. 03. 2016
HEINEKEN na ceste k najzelenšiemu pivovaru na svete

HEINEKEN na ceste k najzelenšiemu pivovaru na svete

Dlhodobú stratégiu najväčšieho výrobcu piva na Slovensku tvorí program Načapujme si lepšiu budúcnosť, ku ktorému spoločnosť každoročne vydáva správu o...

08. 10. 2014