O2

Kontaktná osoba:

Andrea Baloghová Špecialista externej komunikácie

175 000€

investície do komunity

689

zamestnancov

Člen BLF

2019 2019

Podiel žien vo vedení spoločnosti

31%

CSR report

prejsť na dokument

O spoločnosti

O2 prišlo na trh vo februári 2007 ako tretí operátor. Od začiatku svojho pôsobenia prináša revolučné riešenia, otvorenú komunikáciu a férovosť pre všetkých zákazníkov bez rozdielu. S jednoduchým portfóliom produktov sa snaží systematicky meniť pravidlá mobilnej komunikácie. Hodnoty férovosti, jednoduchosti a transparentnosti sú hodnotami, ktoré by podľa O2 mali presahovať aj oblasť podnikania, a preto sa ich snaží presadzovať aj celospoločensky. Patria medzi najobľúbenejších zamestnávateľov a angažujú sa prostredníctvom Férovej Nadácie aj v oblasti spoločenskej zodpovednosti. Pravidelne získavajú ocenenie Operátor roka v nezávislej zákazníckej ankete.  Sú nositeľom certifikátu kvality QMS podľa normy ISO 9001, čo zaručuje vysokú úroveň kvality poskytovaných služieb a ich neustále zlepšovanie.

Hlavné témy CSR

✓ Moderné vzdelávanie a formovanie kritického myslenia

✓ Zvyšovanie zamestnanosti

✓ Podpora inovatívnych nápadov mladých podnikateľov

✓ Podpora hodnôt slobody, demokracie, ľudských práv

Naše ocenenia

Via Bona Slovakia

Férový hráč na trhu 2017